Cara Membatalkan Langganan (Bayaran Berulang)

Untuk membatalkan langganan anda dengan pantas, anda boleh menghubungi pasukan sokongan kami pada bila-bila masa. Kami akan balas dalam masa 48 jam.

Langkah-langkah pembatalan adalah berbeza bagi platform yang berbeza. Sila pilih platform pembayaran yang anda telah guna untuk pesanan anda, dan ikut arahan untuk membatalkan langganan anda.

Cara Membatalkan Langganan di MyCommerce

Anda boleh hantar permintaan sokongan kepada MyCommerce untuk membantu anda membatalkan langganan, atau anda sendiri boleh batalkan langganan, cuma ikut arahan di bawah:

1. Log masuk ke akaun MyCommerce anda dengan pautan di bawah.

https://account.mycommerce.com/

log in my account

Nota: Jika anda tidak mempunyai kata laluan, sila klik pautan “Minta Log Masuk/Kata Laluan” untuk menetapkan semula kata laluan. Ikut arahan untuk menetapkan semula kata laluan anda, dan kemudian log masuk semula.

2. Cari nombor pesanan yang anda ingin batalkan langganan.

order number

3. Cari butang batal merah dalam pesanan ini.

cancel button

4. Klik Ya untuk mengesahkan pembatalan.

yes

5. Kemudian anda akan lihat peringatan bahawa langganan anda untuk pesanan ini telah dibatalkan.

how to cancel subscriptions on iphone

6. Akhir sekali anda akan terima e-mel pemberitahuan bahawa langganan anda telah berjaya dibatalkan.

2. Cara Membatalkan Langganan di PayPal

Sila ikuti langkah di bawah:

  • Log masuk ke akaun PayPal anda di www.paypal.com.
  • Klik ikon Tetapan.
  • Klik Pembayaran.
  • Di bawah "Pembayaran yang dipraluluskan", klik Uruskan pembayaran yang dipraluluskan.
  • Pilih pedagang yang perjanjiannya ingin anda batalkan dan klik Batal.
  • Klik Batalkan Profil untuk mengesahkan permintaan anda.

Anda boleh mengetahui lebih lanjut di halaman sokongan PayPal: https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/how-do-i-cancel-a-subscription-faq577

3. Cara Membatalkan Langganan di Paddle

Anda boleh pergi ke paddle.net atau hubungi [email protected] untuk membatalkan perkhidmatan langganan. Selain itu, anda boleh menghubungi pasukan sokongan Tenorshare untuk membantu dalam membatalkan langganan pada masa yang akan datang.

4. Apa yang Perlu Dilakukan Jika Pesanan Saya Telah Diperbaharui Secara Automatik?

Disebabkan oleh sekatan sistem, yuran langganan yang dikenakan tidak akan dikembalikan. Sebelum mendaftar keluar dalam troli beli-belah, anda akan melihat pelan langganan ialah "Pembaharuan: Automatik". Dan sebelum pesanan diperbaharui, platform pembayaran akan menghantar e-mel pemberitahuan terlebih dahulu, jadi anda masih ada peluang untuk membatalkan langganan anda.

Kami tidak pasti sama ada anda mengabaikan e-mel jenis ini atau telah ditag sebagai SPAM. Atas sebab-sebab ini, ia tidak akan dikembalikan wang setelah pesanan diperbaharui.

Untuk mengelakkan pembayaran berulang pada masa hadapan, sila batalkan langganan tepat pada masanya. Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi kami.